Ευδοκία Ρουμελιώτη: «Δεν θεωρώ ότι είμαι καλή μαμά, είμαι υπερβολικά προστατευτική»
Η ηθοποιός μίλησε για την προσωπική της ζωή και το μητρικό της ρόλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη βρέθηκε καλεσμένη του Γιώργου Κουβαρά στην εκπομπή του στα Παραπολιτικά 90,1 και μίλησε για τη σχέση της με τα φώτα της δημοσιότητας και τον ρόλο της ως μητέρα.
Η μητρότητα και η σχέση με την προβολή
Η ηθοποιός δήλωσε αρχικά: «Δεν θεωρώ ότι είμαι καλή μαμά, είμαι πολύ ενοχική. Νομίζω ότι είμαι υπερβολικά προστατευτική και έχω κάνει κακό στα παιδιά. Ευτυχώς ο άντρας μου είναι πολύ ισορροπημένος. Ο σύζυγός μου έχει ακόμη 2 παιδιά από τον πρώτο του γάμο, έχουμε πολύ στενή σχέση. Ο ένας ήταν 4 και ο άλλος 6, τους λατρεύω. Ευτυχώς είχαν και τη μαμά τους, οπότε κρατήθηκε η ισορροπία. Εγώ ήμουν υπερπροστατευτική. Ο Δημήτρης, ο μικρός μας, είναι πιο άτυχος, δεν έχει άλλη μαμά από πίσω. Ο γιος μας είναι 10 ετών. Ευτυχώς έχει τα αδέλφια του… Είμαι φοβισμένη μαμά θα έλεγα».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η ηθοποιός αποκάλυψε: «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η προβολή και η έκθεση. Τρόμαξα όταν πριν 4-5 χρόνια μου είπαν από το θέατρο ότι πρέπει να φτιάξω Instagram. Μπήκα σε μια ιστορία ότι πρέπει να έχω followers και να ανεβάζω φωτογραφίες».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



