Ο Λευτέρης Πανταζής κοντά στους Ποντίους του Δήμου Αχαρνών (vid)
«Εδώ ζει ο αδερφός μου, εδώ εκοιμήθη η μητέρα μου πέρυσι, έχω θείους, ξαδέρφια, συγγενείς και φίλους», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Πόντιος τραγουδιστής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια συγκινητική συνάντηση είχε ο Λευτέρης Πανταζής με επαναπατρισθέντες Ποντίους του Δήμου Αχαρνών, όπου μοιράστηκαν κοινές μνήμες από τις πατρίδες τους, από τα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα, αλλά και τις δυσκολίες προσαρμογής.
Ο «τεμέτερον παιδάς», όπως τον αποκάλεσαν αυθόρμητα βρέθηκε κοντά τους παρέα με το νυν Δήμαρχο Γιάννη Κασσαβό και συνομίλησε μαζί τους για την ιδιαίτερα δύσκολη καθημερινότητά τους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Προβλήματα που δεν είναι άγνωστα στο Λευτέρη που ζει καθημερινά την περιοχή στην οποία μένει και η οικογένειά του.
«Εδώ ζει ο αδερφός μου, εδώ εκοιμήθη η μητέρα μου πέρυσι, έχω θείους, ξαδέρφια, συγγενείς και φίλους. Θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Πόντιος τραγουδιστής.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




