Νικόλ Ρίτσι: Λανσάρει διαδραστικά βίντεο αγορών στο Yahoo
Η Νικόλ έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με την boho εταιρία μόδας «House of Harlow»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η υιοθετημένη κόρη του γνωστού τραγουδιστή-τραγουδοποιού, Λάιονελ Ρίτσι βρίσκεται στον κόσμο της μόδας και της τηλεόρασης για περισσότερο από μια δεκαετία.
Σήμερα, η 37χρονη Νικόλ Ρίτσι ξεκινά μία νέα σειρά διαδραστικών βίντεο αγορών και κάνει ένα ρηξικέλευθο επαγγελματικό βήμα.
Το Yahoo Lifestyle ανακοίνωσε την έναρξη του «Style Now With» μιας νέας τηλεοπτικής σειράς, που μεταφέρει τους χρήστες του διαδικτύου στα σπίτια των αγαπημένων τους διασημοτήτων, οι οποίες προβάλλουν τα προϊόντα που αγαπούν και μοιράζονται προσωπικές τους ιστορίες που συνδέονται με αυτά.
Η σειρά θα προβάλλεται στο νέο δίκτυο περιεχομένου «Now With Network», που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν ό,τι επιθυμούν απευθείας βλέποντας ένα διαδραστικό βίντεο. Στη σειρά «Style Now With», απλά θα μετακινούν τον κέρσορα πάνω σε ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει και θα το αγοράζουν.
Η Νικόλ Ρίτσι έγινε γνωστή πρώτα στο ριάλιτι σόου του Fox «The Simple Life» με την Πάρις Χίλτον. Κατόπιν, βρέθηκε ως κριτής στον διαγωνισμό σχεδιαστών μόδας του NBC «Fashion Star» και στο «Candidly Nicole» του VH1.
Η Νικόλ έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με το brand μόδας «House of Harlow», το οποίο επικεντρώνεται στο στιλ μπόχο (boho). Η Ρίτσι βοήθησε να διαδοθεί το μπόχο στις αρχές της δεκαετίας του 2000 με μια σύγχρονη γραμμή ενδυμάτων που τώρα πωλείται αποκλειστικά στο Revolve, καθώς και κοσμημάτων που πωλούνται σε καταστήματα στις ΗΠΑ.
Τώρα με τη σειρά «Wylde Honey», που ονομάστηκε έτσι από το παιδικό της ψευδώνυμο «honey child» και το προσωπικό της χόμπι τη μελισσοκομία, εισβάλλει στην αγορά με προϊόντα άμεσης κατανάλωσης κοσμήματα, αξεσουάρ και είδη ομορφιάς.
Το δίκτυο Now With είναι το πνευματικό παιδί της Νικόλ Γούιναμαν, ειδικής στο branding διασημοτήτων, η οποία ίδρυσε την εταιρεία Working Sundays σε συνεργασία με την Άσλεϊ Μάργκολις της A List και την Τουίλα Τρου της True Family Business.
Αναφερόμενη στην ιδέα των βίντεο η Νικόλ Ρίτσι είπε: «Xρειαζόμουν έναν νέο τρόπο να μιλήσω απευθείας στον πελάτη μου και αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το να πουλάς στο Revolve. Είναι ένας συνδυασμός των δύο κόσμων μου, της μόδας και της τηλεόρασης» είπε.
Το πρώτο βίντεο θα κάνει ντεμπούτο στις 15 Νοεμβρίου στο Yahoo Lifestyle.
Εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ: Τα πρώτα αποτελέσματα στο 20% της ενσωμάτωσης – Προβάδισμα Φάμελλου, δεύτερος ο Πολάκης
Τροχαίο στο Αγρίνιο: Το ξέσπασμα της μητέρας της Χαριτίνης και του Άκη - «Δεν υπάρχει τίποτα, είμαστε αποτελειωμένοι»
Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για την πρόταση μείωσης του ΦΠΑ
Οι Ουκρανοί δημοσίευσαν φωτογραφίες με θραύσματα του νέου υπερηχητικού πυραύλου της Ρωσίας - «Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr