Ξανά στο νοσοκομείο ο Γιώργος Μαυρίδης
Οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε προσβληθεί από ενδονοσοκομειακό μικρόβιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιώργος Μαυρίδης επέστρεψε στο νοσοκομείο μετά τη χειρουργική επέμβαση σπονδυλοδεσίας που υποβλήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Η επέμβαση πήγε καλά, αλλά η μετεγχειρητική του πορεία δεν ήταν καλή και αναγκάστηκε να νοσηλευτεί και πάλι.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Espresso, ο παρουσιαστής ανάρρωνε στο σπίτι του και ένιωσε ξαφνικά αφόρητους πόνους. Μετά από επικοινωνία που είχε με τον γιατρό του, επέστρεψε στο νοσοκομείο για να επανεξεταστεί.
Οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε προσβληθεί από ενδονοσοκομειακό μικρόβιο, για τον λόγο αυτό νοσηλεύτηκε ξανά. Ωστόσο, η κατάσταση της υγείας του βελτιώνεται και όλα βαίνουν καλώς. Μάλιστα, σύντομα θα πάρει εξιτήριο και θα επιστρέψει στο σπίτι του.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




