Χώρισαν η Αγγελική Λάμπρη και ο Αντώνης Αγγελόπουλος (pics)
Οι δυο τους διατηρούν φιλική σχέση και έχουν συνεχή επικοινωνία για χάρη της 7χρονης κόρης τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξεχωριστούς δρόμους φαίνεται πώς αποφάσισαν να ακολουθήσουν η Αγγελική Λάμπρη και ο Αντώνης Αγγελόπουλος, σύμφωνα με δημοσίευμα της Real Life. Μπορεί το ζευγάρι να έδειχνε πολύ ερωτευμένο και ευτυχισμένο, όμως οι δυσκολίες που βγήκαν στην επιφάνεια δεν κατάφεραν να τους κρατήσουν ενωμένους.
«Πρόκειται για έναν "βελούδινο" χωρισμό», υποστηρίζουν άνθρωποι από το κοντινό τους περιβάλλον. «Η Αγγελική και ο Αντώνης έχουν κρατήσει πια μια φιλική σχέση και έχουν συνεχή επικοινωνία για χάρη της πανέμορφης κόρης τους, που αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητας τους», τονίζουν οι ίδιες πηγές.
Δεν θέλησαν ποτέ να στρέψουν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους, γι' αυτό και κατάφεραν για ένα διάστημα να μη μαθευτεί ότι δεν είναι πλέον μαζί.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



