Αγγελική Δημητρακοπούλου: Εξηγεί γιατί εγκατέλειψε την υποκριτική (vid)
«Υπήρχαν πολύ δύσκολες στιγμές και να μην ξέρεις πως θα βγάλεις την επόμενη μέρα»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Η Αγγελική Δημητρακοπούλου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Στην φωλιά των Κου Κου» και αναφέρθηκε στην επιστροφή της επιτυχημένης σειράς «Λόγω Τιμής» αλλά και το λόγο που εγκατέλειψε την υποκριτική.
«Πάντα υπήρχε η επιθυμία να γίνει το Λόγω Τιμής. Κάποια στιγμή ο Λάμπης και η Μιρέλλα μου είπαν πάμε να κάνουμε ένα βιντεάκι ότι ξεκινάει και ήταν σαν να μην πέρασε μία μέρα. Ήταν ένα σημείο καμπής ότι έκανα παιδιά, δεν έφυγα αμέσως. Απλώς είδα ότι είναι λίγο δύσκολο να μεγαλώνεις δύο παιδιά και να δουλεύεις σε αυτό το χώρο. Υπήρχαν πολύ δύσκολες στιγμές και να μην ξέρεις πως θα βγάλεις την επόμενη μέρα», αναφέρει η ηθοποιός.
«Έχω γίνει φοβερή να εφεύρω φαγητά από το τίποτα. Κάποια στιγμή βλέπεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και λες “Ρε φίλε έχω να πάω 1,5 χρόνο σε κανένα κομμωτήριο”. Έχουν περάσει και 2 χρόνια που φοράω τα ίδια παπούτσια. Αυτό στην διάρκεια που το περνάς δεν το αντιλαμβάνεσαι, ευτυχώς, κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι για να είναι καλά αυτό που θες πρέπει να είσαι καλά εσύ. Κάποια στιγμή αποφάσισα να φύγω από αυτό το χώρο», καταλήγει η ίδια.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




