Καρντάσιαν: Το θάψιμο στη γυμνή καμπάνια με την κυτταρίτιδα (pics)
Η νέα καμπάνια της Κιμ για τα προϊόντα της σειράς ομορφιάς KKW Body έχει διχάσει τους followers της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η εκκεντρική τηλεπερσόνα Κιμ Καρντάσιαν έχει κάνει πολλές επεμβάσεις πάνω στο σώμα της, κι ας μην παραδέχεται ούτε τις μισές.
Μέσα στον ωκεανό από ψηφιακά επεξεργασμένες selfies που ανεβάζει στο προφίλ της στο Instagram, η Καρντάσιαν συχνά ποστάρει διαφημιστικές φωτογραφίες της σειράς των προϊόντων ομορφιάς KKW, που φέρουν τη διάσημη υπογραφή της.
Η Κιμ, που τον τελευταίο καιρό βομβαρδίζει το Insta με βίντεο από τις προσπάθειές της να χάσει κιλά, κάνοντας εξαντλητική γυμναστική - σκέφτηκε έναν ιδιαίτερο τρόπο να διαφημίσει τα προϊόντα της. Η καμπάνια #KKW Body δείχνει το γυναικείο σώμα ακριβώς όπως είναι με ραγάδες και κυτταρίτιδα. Στόχος είναι να υποστηρίξει την πλήρη αποδοχή του γυναικείου σώματος με όλες τις ιδιαιτερότητές του. Κάθε γυναίκα είναι μοναδική!
Χωρίς photoshop - Με παχάκια, ραγάδες και κυτταρίτιδα
Όλα τα μεγέθη, όλες οι ατέλειες, όλα τα «χρώματα» είναι αποδεκτά. Η σταρ του ριάλιτι «Keeping Up With The Kardashians» εξέπληξε τους θαυμαστές της με μια καμπάνια γεμάτη ραγάδες και κυτταρίτιδα, πολύ μακριά από τις αψεγάδιαστες selfies που συνήθως ποστάρει στο Instagram.
Το hashtag #KKWBody πλημμύρισε με σχόλια για την ειλικρίνεια της Κιμ
Πολλές θαυμάστριες της σταρ έσπευσαν να σχολιάσουν θετικά στο twitter τις «body positive» εικόνες αληθινών γυναικών, γράφοντας ότι «κάθε σχήμα σώματος είναι όμορφο». Υπήρξαν όμως και πάρα πολλά αρνητικά σχόλια για την πονηριά της Κιμ: «Ας είμαστε σοβαροί. Η Κιμ Καρντάσιαν πραγματικά ενδιαφέρεται για το σώμα όταν έχει κάνει τόσες δηλώσεις και αστεία για την ανορεξία; Μου φαίνεται ότι θέλει πάλι να τα τσεπώσει» γράφει μια hater και συνεχίζει μια άλλη «είναι υποκρίτρια, είναι η επιτομή του πλαστικού και της ΜΗ αποδοχής του φυσικού σώματος, το μόνο που θέλει είναι να χάσει κιλά μετά τις εγκυμοσύνες της και να έχει ένα τέλειο σώμα κλεψύδρα. Ε, όχι!».
Είτε είναι ειλικρινής είτε όχι η 38χρονη celebrity από το Λος Άντζελες είναι μια έξυπνη επιχειρηματίας, που χρησιμοποιεί τους 120 εκατομμύρια followers της ως δυναμικό αγοραστικό κοινό.
Συγκλονιστικά στοιχεία της ΕΛΑΣ για την ενδοοικογενειακή βία - Περισσότερες από 15.000 γυναίκες θύματα σε 10 μήνες
Ψήφισαν Φάμελλος, Φαραντούρης, Γκλέτσος: Μίλησαν για έναν πιο δυνατό και μεγάλο ΣΥΡΙΖΑ - Όλες οι εξελίξεις
Τα δύο σενάρια για την Προεδρία της Δημοκρατίας: Τι θα γίνει με εκλογικό νόμο και ανασχηματισμό
Ο Μασκ θέλει να δει τον... Φειδία πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr