Βικτώρια Καρύδα: «Είμαι χάλια, έχασα τον άνθρωπό μου»
Συγκλονίζουν οι πρώτες δηλώσεις της πρώην παίκτριας του «My Style Rocks»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο μήνες μετά τον τραγικό χαμό του συζύγου του Γιάννη Μακρή, η Βικτώρια Καρύδα μίλησε για πρώτη φορά στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα «Secret», ανοίγοντας την καρδιά της.
«Είμαι χάλια. Έχασα τον άνθρωπό μου! Η Αλεξάνδρα είναι χάλια. Είναι έξι χρονών και καταλαβαίνει τα πάντα» ανέφερε, τονίζοντας τις δύσκολες στιγμές που περνά τόσο η ίδια όσο και τα παιδιά της, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν τη δολοφονία του πατέρα τους.
Όσο για τις φήμες που τη θέλουν να φεύγει από την Ελλάδα και να μένει μόνιμα στην Αυστραλία, η ξανθιά καλλονή δήλωσε: «Δεν θα φύγω από την Ελλάδα. Γιατί να φύγω από το σπίτι μου; Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Είναι βλακείες αυτά που γράφουν και λένε».
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



