Κάτια Ταραμπανκό: «Η Ρασέλ θα πρέπει να χαλαρώσει με τη συμπεριφορά της στο GNTM»
Η νικήτρια του GNTM 2, Κάτια Ταραμπάνκο, ανέφερε ότι φέτος δεν θα δήλωνε συμμετοχή στο ριάλιτι μόδας, καθώς δεν θα μπορούσε να συγκατοικήσει με τα αγόρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Κάτια Ταραμπάνκο μίλησε μέσω skype στην εκπομπή «Έλα, Χαμογέλα» και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στους φετινούς διαγωνιζόμενους του GNTM και δεν δίστασε να κάνει την δική της πρόβλεψη.
«Το παρακολουθώ το φετινό GNTM, είναι ένα πολύ δυνατό και διαφορετικό project. Εγώ προσωπικά δεν θα μπορούσα να είμαι εκεί μέσα με αγόρια. Μου είναι δύσκολο. Πιστεύω ότι φέτος θα κερδίσει αγόρι. Είναι πολύ δυνατά τα αγόρια και πολύ όμορφα. Θα έλεγα τον Ηρακλή, αλλά αποχώρησε» δήλωσε η νικήτρια του GNTM 2.
Παράλληλα, η Κάτια Ταραμπάνκο ανέφερε ότι της λείπει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου από την κριτική επιτροπή και τόνισε ότι η Ρασέλ θα πρέπει να χαλαρώσει με τη συμπεριφορά της, όσο βρίσκεται στο σπίτι του GNTM.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



