Κορεάτες τραγουδούν Γιώργο Νταλάρα σε μουσικό talent show και αποθεώνονται
Ο Hwang Geon-ha και ο Ko Young-Yeol επέλεξαν το τραγούδι «Τι πάθος» για το τελευταίο επεισόδιο του διαγωνισμού, καταφέρνοντας να ενθουσιάσουν το κοινό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ελληνικό τραγούδι, «Τι πάθος» του Γιώργου Νταλάρα, σε στίχους και μουσική του Ζακυνθινού Δημήτρη Λάγιου, διάλεξαν να ερμηνεύσουν δυο διαγωνιζόμενοι από γνωστό κορεάτικο μουσικό talent show. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το talent show «Phantom Singer» και την τρίτη σεζόν, το τελευταίο επεισόδιο της οποίας προβλήθηκε τον Ιούλιο του 2020.
Οι δύο παίκτες, Hwang Geon-ha και Ko Young-Yeol, κατάφεραν να ενθουσιάσουν την κριτική επιτροπή και το κοινό με την επιλογή τους. Βέβαια, η προφορά τους ήθελε ακόμα δουλειά.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο τραγούδι συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο «Ερωτική Πρόβα» και ο Γιώργος Νταλάρας το τραγούδησε για πρώτη φορά το 1991.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



