Τι είδαν οι Έλληνες το 2018
Αποκαλυπτική για τις συνήθειες των Ελλήνων τηλεθεατών είναι η ετήσια έκδοση της Nielsen για τη σεζόν 2017- 18, η οποία μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Ριάλιτι, Eurovision και Μουντιάλ αποτέλεσαν το κυρίαρχο τρίπτυχο προτιµήσεων των τηλεθεατών την περασµένη σεζόν, σύµφωνα µε την ετήσια έκθεση της Nilsen για τις τηλεοπτικές προτιµήσεις µας.
Στον πίνακα προγραµµάτων µε τις υψηλότερες τηλεθεάσεις, οι περισσότερες θέσεις είναι κατειληµµένες από µεταδόσεις ποδοσφαιρικών αναµετρήσεων του Παγκοσµίου Κυπέλλου της Ρωσίας. Στην πρώτη θέση πλασαρίστηκε το τηλεριάλιτι «Survivor» (ΣΚΑΪ), όπως συνέβη και την προηγούµενη σεζόν (2016-2017), µε τη διαφορά όµως ότι η φετινή του απόδοση είναι δύο ποσοστιαίες µονάδες κάτω σε σύγκριση µε την περσινή (21,5%, έναντι 23,6% τηλεθέαση), που αντιστοιχούν σε 217.000 τηλεθεατές λιγότερους.
Η Eurovision θεωρείται σταθερή αξία και αµετακίνητη από τη δεύτερη θέση του τοπ 10. Τον φετινό διαγωνισµό είδαν 1.854.000 τηλεθεατές, έναντι 1.814.000 πέρυσι. Το Παγκόσµιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της Ρωσίας, µε τις απευθείας µεταδόσεις τεσσάρων αναµετρήσεων, κατέλαβε τις θέσεις 3 έως 5, µε τον τελικό ανάµεσα σε Γαλλία και Κροατία να έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη τηλεθέαση από όλους τους αγώνες της διοργάνωσης.
Ο Ντόναλντ Τραμπ ορκίζεται 47ος πρόεδρος των ΗΠΑ – Λεπτό προς λεπτό όλες οι εξελίξεις
Αστυνομικός της Βουλής: Βρέθηκε πορνογραφικό υλικό με ανήλικους σε ψηφιακό μέσο κατοχής του
«Απόβαση» Chevron στη Νότια Ελλάδα: Άδεια για έρευνες υδρογονανθράκων ζήτησε η αμερικανική εταιρεία
A Complete Unknown: Η αληθινή ιστορία πίσω από την άνοδο του Bob Dylan
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr