GNTM: Το Twitter σχολιάζει τον τελικό και την ψηφοφορία που δεν λειτούργησε
Οι χρήστες του Twitter σχολιάζουν τον τελικό του GNTM🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋

Η βραδιά του τελικού του Greece's Next Top Model ξεκίνησε στις 21:00 και το τηλεοπτικό κοινό περίμενε μέχρι τη 1 το πρωι για να ψηφίσει online την αγαπημένη του παίκτρια ανάμεσα στις: Εβελίνα Σκίτσκο, Μαριάννα Παινέση και Ειρήνη Καζαριάν - που βγήκε τελικά νικήτρια.
Η online ψηφοφορία «άνοιξε» όμως το σύστημα λειτούργησε ελάχιστα και μετά «έπεσε». Οι χρήστες που δεν ψήφισαν βρήκαν... ψυχολογική διέξοδο στο twitter, όπου και σχολίασανόλα όσα τους έκαναν εντύπωση.
Κάποιοι προτίμησαν να βγάλουν νικήτριες τη Ζενεβιέβ και την Έλενα Χριστοπούλου, ενώ ο Μπράτης έκανε θραύση:
Δείτε τα σχόλια:
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




