Νίκη Σερέτη: Έχω βιώσει τον ρατσισμό, στην τηλεόραση έπαιζα ρόλους ανάλογα με το χρώμα μου
Η αγαπημένη σε όλους «Δεβόρα», από τη σειρά «Εκείνες Και Εγώ» τοποθετήθηκε σε σχέση με τον ρατσισμό που υπάρχει στην Ελλάδα και περιέγραψε πώς τον έχει βιώσει η ίδια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε η Νίκη Σερέτη. Η αγαπημένη σε όλους «Δεβόρα», από τη σειρά «Εκείνες Και Εγώ» μίλησε για τη συνειδητή επιλογή της να απέχει από την τηλεόραση και για τη μεγάλη της αγάπη το θέατρο. Παράλληλα, άνοιξε την καρδιά της στον παρουσιαστή του ΑΝΤ1 και αποκάλυψε τους λόγους που την οδήγησαν στην ψυχοθεραπεία, ενώ προς το τέλος της συνέντευξης τοποθετήθηκε σε σχέση με τον ρατσισμό που υπάρχει στην Ελλάδα και περιέγραψε πώς τον έχει βιώσει η ίδια.
«Από μικρή έχω βιώσει τον ρατσισμό. Ήμουν κλαψιάρικο παιδί, αλλά τελικά ανακάλυψα πως είχα λόγο. Στην ψυχοθεραπεία δούλεψα όλα όσα με απασχολούσαν. Δεν θεωρώ ότι έχουμε κάνει βήματα σε σχέση με τον ρατσισμό στην Ελλάδα. Υπάρχει ακόμα. Απλά τα βάζουμε όλα κάτω από το χαλί. Στην τηλεόραση με είχαν ως οικιακή βοηθό ή ως εξωτική γκόμενα. Ρόλοι με ταμπέλες που είχαν να κάνουν σχεδόν πάντα με το χρώμα μου. Είχα πάει στο κομμωτήριο και με ρωτούσαν: "από πού είστε;". Πλέον με κουράζει κι αυτό. Το θεωρώ ρατσιστικό» δήλωσε η ηθοποιός.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




