Η Μαίρη Λίντα στο Open: «Νιώθω ασφάλεια στο Γηροκομείο» (vid)
Τα πρώτα Χριστούγεννα της Μαίρης Λίντα στο Γηροκομείο Αθηνών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

H Μαίρη Λίντα βρίσκεται στο Γηροκομείο Αθηνών μετά από ένα σύνθετο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Αυτός ήταν και ο λόγος που η κόρη της αναγκάστηκε να την μεταφέρει στο ίδρυμα της λεωφόρου Κηφισίας, όπου και θα μείνει για ένα διάστημα.
Ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουσουλός, ο οποίος παρουσιάζει την εκπομπή «Top Story» στο Open Tv, βρέθηκε στο γηροκομείο και πήρε συνέντευξη από τη μεγάλη κυρία του ελληνικού πενταγράμμου.
«Όλα τα παιδιά εδώ είναι εκπληκτικά. Από τους διευθυντές μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο. Είναι ευγενέστατοι. Την ώρα που τους χρειαζόμαστε χτυπάμε τα κουδούνια και έρχονται όλοι να δουν τι συμβαίνει. Εγώ αυτό το νιώθω ασφάλεια», ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Μαίρη Λίντα.
«Στο γηροκομείο η Μαίρη Λίντα; Γιατί η Μαίρη Λίντα τί είναι; Δεν είναι άνθρωπος; Δεν αξίζει να είναι εδώ και να την περιποιηθούν; Για ποιο λόγο να μην έρθω εγώ στο νοσοκομείο;», ξεσπά στην κάμερα της εκπομπής η γνωστή τραγουδίστρια και δίνει τροφή για σκέψη σε όλους.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



