Ουκρανία: Οπλισμένος με χειροβομβίδα κρατά όμηρο στέλεχος της Αστυνομίας
Δεύτερο περιστατικό ομηρίας σε λίγες ημέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Aνδρας οπλισμένος με χειροβομβίδα κρατά όμηρο υψηλόβαθμο στέλεχος της Αστυνομίας στην πόλη Πολτάβα στην κεντρική Ουκρανία. Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό ομηρίας που σημειώνεται στην Ουκρανία σε διάστημα τριών ημερών. Την Τρίτη, ένας οπλισμένος άνδρας είχε κρατήσει 13 ομήρους σε ένα λεωφορείο για ώρες προτού τους αφήσει ελεύθερους.
Σήμερα η Αστυνομία προσπάθησε να συλλάβει έναν άνδρα που ήταν ύποπτος για περιστατικό πειρατείας σε όχημα όταν αυτός έβγαλε μια χειροβομβίδα και απείλησε να σκοτώσει τον έναν από τους αστυνομικούς, διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών Αντόν Γκεραστσένκο σε ανακοίνωσή του στο Facebook.
Έπειτα από διαπραγματεύσεις που έγιναν μαζί του, ο άνδρας αντήλλαξε τον αστυνομικό που απειλούσε να σκοτώσει με έναν συνταγματάρχη της Αστυνομίας και έφυγε μαζί του με αυτοκίνητο που του παρείχε η αστυνομία.
«Γίνονται διαπραγματεύσεις για να παραδοθεί ο επιτιθέμενος στην αστυνομία χωρίς να βλάψει τον εαυτό του ή τους άλλους» πρόσθεσε ο Αντόν Γκεραστσένκο.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




