Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Μαθήματα και τη Μεγάλη Εβδομάδα
Η Σύγκλητος αποφάσισε να ενισχύσει οικονομικά τις ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ και του Παπανικολάου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Να γίνουν τηλεμαθήματα τη Μεγάλη Δευτέρα, τη Μεγάλη Τρίτη, καθώς και την Τετάρτη, την Πέμπτη και την Παρασκευή στην εβδομάδα της Διακαινησίμου αποφάσισε η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, η οποία συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη, με στόχο να αναπληρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα μαθήματα που χάθηκαν μέχρι την 30η Μαρτίου, όταν έγινε πλήρης εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας από το Πανεπιστήμιο.
Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε η συγκέντρωση χρημάτων από την πανεπιστημιακή κοινότητα για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) των νοσοκομείων ΑΧΕΠΑ και Παπανικολάου, τα οποία είναι νοσοκομεία αναφοράς για την πανδημία του κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη. Τέλος, η Σύγκλητος αποφάσισε να προχωρήσει στην προμήθεια πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, που κρίνεται ότι θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες τηλεκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στο οποίο ήδη όλα τα μαθήματα, προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, διεξάγονται εξ αποστάσεως.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




