Κορονοϊός: Σε καραντίνα 50 προσκυνητές μετά το κρούσμα στο Αγιον Ορος
O 55χρονος μοναχός από το μοναστήρι της Ξενοφώντος που προσβλήθηκε από τον κορoνοϊό παραμένει σε ειδικό θάλαμο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με ήπια συμπτώματα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εντοπίστηκαν οι 50 προσκυνητές που επέβαιναν στο ίδιο καράβι στις 19 Μαρτίου από Ουρανούπολη προς Δάφνη με τον μοναχό που βρέθηκε θετικός και τέθηκαν σε καραντίνα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι 50 επιβάτες του πλοίου που ταξίδεψαν μαζί με τον αγιορείτη μοναχό θα βρίσκονται σε καραντίνα τις επόμενες 5 ημέρες καθώς έχει παρέλθει σχεδόν ένα δεκαήμερο από το δρομολόγιο του πλοίου που ήταν στις 19 Μαρτίου.

Αναφορικά με τον 58χρονο μοναχό από το μοναστήρι της Ξενοφώντος που προσβλήθηκε από τον κορoνοϊό παραμένει σε ειδικό θάλαμο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με ήπια συμπτώματα.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



