Κορονοϊός: Σε καραντίνα 50 προσκυνητές μετά το κρούσμα στο Αγιον Ορος
O 55χρονος μοναχός από το μοναστήρι της Ξενοφώντος που προσβλήθηκε από τον κορoνοϊό παραμένει σε ειδικό θάλαμο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με ήπια συμπτώματα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εντοπίστηκαν οι 50 προσκυνητές που επέβαιναν στο ίδιο καράβι στις 19 Μαρτίου από Ουρανούπολη προς Δάφνη με τον μοναχό που βρέθηκε θετικός και τέθηκαν σε καραντίνα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι 50 επιβάτες του πλοίου που ταξίδεψαν μαζί με τον αγιορείτη μοναχό θα βρίσκονται σε καραντίνα τις επόμενες 5 ημέρες καθώς έχει παρέλθει σχεδόν ένα δεκαήμερο από το δρομολόγιο του πλοίου που ήταν στις 19 Μαρτίου.
Αναφορικά με τον 58χρονο μοναχό από το μοναστήρι της Ξενοφώντος που προσβλήθηκε από τον κορoνοϊό παραμένει σε ειδικό θάλαμο στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με ήπια συμπτώματα.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




