Για τους βανδαλισμούς στο Μετρό Ακρόπολης η ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβε 43 άτομα
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα Πέμπτη στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε 43 συλλήψεις προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ. για την καταδρομική επίθεση στο σταθμό του Μετρό στην Ακρόπολη. Οι αστυνομικοί προσήγαγαν συνολικά 56 άτομα, τα οποία οδηγήθηκαν στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής. Ύστερα από την έρευνα προέκυψε η εμπλοκή στην επίθεση 43 εξ αυτών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για διατάραξη κοινής ειρήνης, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και παρακώλυση συγκοινωνιών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα Πέμπτη στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών. Οι δράστες φέρονται να έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα, να προκάλεσαν φθορές σε αρχαία ευρήματα, ενώ έγραψαν συνθήματα σε τοίχους.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



