Εξάρχεια: Eπιχείρηση σε κτίριο που τελούσε υπό κατάληψη - 4 συλλήψεις
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και οι τέσσερις που εντοπίστηκαν στο κτίριο έχουν απασχολήσει την αστυνομία για ναρκωτικά
Τέσσερα άτομα, τρεις αλλοδαποί και ένας Έλληνας, συνελήφθησαν, σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, κατά την διάρκεια νέας αστυνομικής επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε σήμερα σε κτίριο που τελούσε υπό κατάληψη, στη συμβολή των οδών Ζαϊμη και Τοσίτσα, στα Εξάρχεια.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές και οι τέσσερις που εντοπίστηκαν στο κτίριο έχουν απασχολήσει την αστυνομία για ναρκωτικά.
Σημειώνεται, επίσης, ότι αμέσως μετά την αστυνομική επιχείρηση το κτίριο σφραγίστηκε.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




