Blue Star 2: Δεν μπορεί να δέσει από το πρωί στο λιμάνι της Ρόδου λόγω κακοκαιρίας
Στο πλοίο επιβαίνουν 249 άτομα και θα προσπαθήσει να προσεγγίσει ξανά το λιμάνι στις 21:00🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έξω από το λιμάνι της Ρόδου παραμένει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Blue Star 2» που λόγω των ισχυρών ανέμων που επικρατούν στη θαλάσσια περιοχή, δεν μπορεί να δέσει στο λιμάνι του νησιού.
Το πλοίο που αναμένετο να καταπλεύσει στο λιμάνι της Ρόδου στις 10 το πρωί αναμένεται να επιχειρήσει εκ νέου προσέγγιση γύρω στις 9 το βράδυ.
Στο πλοίο επιβαίνουν 249 επιβάτες, 70 ΙΧ οχήματα, 75 φορτηγά και 7 δίκυκλα. Το «Blue Star 2» είχε αναχωρήσει χθες το απόγευμα από το λιμάνι του Πειραιά για Σύρο, Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο, Κω, Ρόδο.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



