Η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στο Άγιο Όρος συζητήθηκε στο υπουργείο Περιβάλλοντος
Συζητήθηκαν και τα ζητήματα των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπυρικών σχεδίων των δασών του Αγίου Όρους, καθώς επίσης και η υπαγωγή του στο δίκτυο προστατευόμενων περιοχών Natura, για την προστασία του οικοσυστήματος.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες των Μονών προσανατολίζεται η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Ορους, εκπρόσωποι της οποίας είχαν σήμερα συνάντηση με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κωστή Χατζηδάκη παρουσία του Διοικητή του Αγίου Όρους, κ. Αθανάσιου Μαρτίνου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η παροχή υποστήριξης του ελληνικού κράτους προς το Άγιο Όρος, για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων, προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες των Μονών.
Ακόμη, τέθηκαν τα ζητήματα των βιολογικών καθαρισμών, των αντιπυρικών σχεδίων των δασών του Αγίου Όρους, καθώς επίσης και η υπαγωγή του στο δίκτυο προστατευόμενων περιοχών Natura, για την προστασία του οικοσυστήματος.
Στη συνάντηση συμμετείχαν η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, κα Αλεξάνδρα Σδούκου και ο γενικός γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Αραβώσης.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




