Έδιωξαν Κασιδιάρη - Λαγό από την συγκέντρωση των νησιωτών - «Έξω οι φασίστες»
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή το συλλαλητήριο διαμαρτυρίας των νησιωτών στο κέντρο της Αθήνας
Ένταση δημιουργήθηκε κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των νησιωτών για το μεταναστευτικό στο κέντρο της Αθήνας, όταν έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώην βουλευτές της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης και Γιάννης Λαγός.
«Δεν έχουν καμία σχέση με τον αγώνα των νησιωτών, έξω οι φασίστες από την συγκέντρωση» φώναζαν από τα μεγάφωνα.
Ευτυχώς, με την παρέμβαση κάποιων παρευρισκομένων τα πνεύματα δεν οξύνθηκαν περαιτέρω.
Το χαρακτηριστικό βίντεο από την συγκέντρωση
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




