Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε καθηγητής του ΑΠΘ έξω από το γραφείο του
Αναστάτωση στο ΑΠΘ: Σύμφωνα με πληροφορίες, ο καθηγητής αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη
Τέλος στη ζωή του έδωσε πριν από λίγες ώρες καθηγητής της Κτηνιατρικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ο καθηγητής βρέθηκε σε λίμνη αίματος μέσα στο γραφείο του, στον πρώτο όροφο της Κτηνιατρικής Σχολής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο καθηγητής αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη. Ο 53χρονος άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε ότι αγαπά τους οικείους του. Στο σημείο μετέβη κλιμάκιο του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και δυο ιατροδικαστές.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



