Θεσσαλονίκη: Διπλάσιοι τόνοι απορριμμάτων Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Στο Δήμο Θεσσαλονίκης τις παραμονές των δύο εορτών μαζεύτηκαν περίπου 400 τόνοι απορριμμάτων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σχεδόν διπλάσια απορρίμματα απ' ό,τι συνήθως κλήθηκαν να μαζέψουν από τους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, κυρίως από τα σημεία όπου χιλιάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν για να γιορτάσουν τις παραμονές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, οι εργαζόμενοι στην υπηρεσία καθαριότητας του δήμου.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο, αρμόδιο για θέματα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης, Νίκο Ζεϊμπέκη, τις γιορτινές ημέρες παρατηρείται αύξηση του όγκου των σκουπιδιών και των ανακυκλώσιμων υλικών που συγκεντρώνονται στους κάδους, ιδιαίτερα στις περιοχές Βασιλέως Ηρακλείου, Λαδάδικα, πλατεία Χρηματιστηρίου, Κομνηνών και Καπάνι.
«Κατά μέσο όρο μαζεύουμε 250 τόνους απορριμμάτων από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Την παραμονή των Χριστουγέννων και την παραμονή της Πρωτοχρονιάς η μάζα αυτή ανέβηκε στους 400 τόνους. Και τα σκουπίδια και η ανακύκλωση είναι τουλάχιστον κατά 70% αυξημένα από το καθημερινό πρόγραμμα αποκομιδής», ανέφερε ο κ.Ζεϊμπέκης.
Ο ίδιος απέδωσε εύσημα στους εργαζόμενους της υπηρεσίας Καθαριότητας, οι οποίοι πέρασαν τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς στους δρόμους, προκειμένου να καθαρίσει η πόλη μετά τα γλέντια.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




