Αλεξανδρούπολη: Νεκρός 70χρονος από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
Στο νοσοκομείο ο γείτονας που πήγε να βοηθήσει🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 70χρόνος έχασε τη ζωή του, ανήμερα Χριστουγέννων, όταν, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, το διαμέρισμα που διέμενε, στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, τυλίχτηκε το μεσημέρι στις φλόγες. Προς βοήθεια έσπευσε 59χρονος γείτονας, ο οποίος εντοπίστηκε, από τους πυροσβέστες χωρίς τις αισθήσεις του και διεκομίσθη στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Στην κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν επτά πυροσβεστικά οχήματα και χάρη στην άμεση επέμβαση τους η φωτιά περιορίστηκε στο διαμέρισμα και δεν εξαπλώθηκε σε ολόκληρη την οικοδομή. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το θύμα φέρεται ότι αντιμετώπιζε κινητικά προβλήματα.
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



