Θεσσαλονίκη: Βγήκαν στους δρόμους μαθητές και φοιτητές για τον Γρηγορόπουλο
Στην Καμάρα έχει προγραμματιστεί και η απογευματινή πορεία, που αναμένεται να ξεκινήσει στις 18:00🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής η πορεία μαθητών και φοιτητών που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για τα 11 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, ο οποίος δολοφονήθηκε από τον ειδικό φρουρό, Επαμεινώνδα Κορκονέα, στα Εξάρχεια, ανήμερα της 6ης του Δεκέμβρη του 2008.
Καθ΄όλη τη διάρκεια της πορείας οι κεντρικοί δρόμοι της Θεσσαλονίκης έκλεισαν ενώ επί ποδός βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.
Το ραντεβού δόθηκε στις 12 το μεσημέρι στην Καμάρα, και στη συνέχεια συγκρότησαν πορεία η οποία μέσα από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης κατέληξε στην Καμάρα.
Στο ίδιο σημείο έχει προγραμματιστεί και η απογευματινή πορεία, που αναμένεται να ξεκινήσει στις 18:00.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




