Μενίδι: Απόπειρα ένοπλης ληστείας στο δημαρχείο - Μπούκαραν με Καλάσνικοφ
Τα έκαναν γης μαδιάμ, αλλά έφυγαν με άδεια χέρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής στο δημαρχείο Αχαρνών. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τρία άτομα μπήκαν στο δημαρχείο με βαρύ οπλισμό, όμως σύμφωνα με τον δήμαρχο δεν κατάφεραν να αποσπάσουν κάποιο χρηματικό ποσό, καθώς δεν υπήρχε τίποτα στα ταμεία.
Έσπασαν πόρτες, άνοιξαν συρτάρια, όμως δεν βρήκαν τίποτα.
Οι ληστές λοιπόν έφυγαν με άδεια χέρια, ενώ κατά τη διάρκεια του περιστατικού φέρονται να χτύπησαν δύο δημότες. Σε εξέλιξη βρίσκεται ανθρωποκυνηγητό της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, που φέρονται να επιβιβάστηκαν σε ένα μαύρο αυτοκίνητο μάρκας Toyota, ενώ οι υπάλληλοι του δήμου κατάφεραν να δουν και τον αριθμό κυκλοφορίας και τον έδωσαν στην αστυνομία.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



