Θεσσαλονίκη: Πάει σε επαναδιαπραγμάτευση με την Ιntrakat για το σύστημα στάθμευσης
Απέκλεισε την πιθανότητα αύξησης των κομίστρων στάθμευσης ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Δικαυβέρνησης του Δήμου Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μέσα στο 2020 θα υπάρξουν χειροπιαστά αποτελέσματα από την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης ελεγχόμενης στάθμευσης μεταξύ Δήμου Θεσσαλονίκης και Intrakat, που είναι ο διαχειριστής του έργου, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο .Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, Γιώργου Αβαρλή, ενώ ήδη έγινε μία πρώτη συζήτηση μεταξύ των δύο πλευρών.
«Όλα είναι ανοιχτά. Θα πέσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων όλα τα ζητήματα. Από τον αριθμό των θέσεων τόσο για τους μόνιμους όσο και για τους επισκέπτες ενώ θα επιδιωχθεί να γίνει και μείωση του κομίστρου. Υπάρχει καλή διάθεση από την πλευρά της εταιρίας έναντι της νέας διοίκησης και εκτιμώ ότι θα βρεθεί μέσα από συζήτηση μία συμβιβαστική λύση που θα ικανοποιεί και τις δύο πλευρές» είπε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Αβαρλής, προσθέτοντας ότι η νέα διοίκηση του δήμου δεν ήρθε επαναστατικό δικαίο να καταργήσει μία σύμβαση.
Είναι μια διοίκηση που έχει συνέχεια λαμβάνοντας υπόψη και τις υποχρεώσεις που έχουν αναληφθεί και από την προηγούμενη διοίκηση. Η σύμβαση της ελεγχόμενης στάθμευσης η οποία υπογράφτηκε το 2017 επί εποχής Μπουτάρη και είχε προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις από μεγάλο τμήμα της τότε αντιπολίτευσης έχει διάρκεια συνολικά 5 χρόνια.
Ηλεκτρονικός τρόπος έκδοσης καρτών
Την ίδια ώρα, όπως ανακοινώθηκε την Πέμπτη, ηλεκτρονικά πλέον θα γίνεται η διαδικασία έκδοσης θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης στην Α΄και Γ’ κοινότητα Θεσσαλονίκης, βάζοντας τέλος στις ουρές και στη γραφειοκρατία.
Πρόκειται για ένα από τα πρώτα βήματα στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση του δήμου. «Είναι πολύ πιο εύχρηστο ακόμη και για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς έχει βελτιωθεί τεχνολογικά η πλατφόρμα ενώ απαιτούνται πλέον και λιγότερα δικαιολογητικά» δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Αβαρλής, υπενθυμίζοντας ότι η νέα διοίκηση είχε υποσχεθεί προεκλογικά ότι βασικός στόχο της ήταν να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες.
Ενδεικτικά για το 2019 στην Α' Κοινότητα πρωτοκολλήθηκαν 8.000 αιτήσεις και παραδόθηκαν 6.880 κάρτες στάθμευσης και στην Γ' κοινότητα πρωτοκολλήθηκαν 2.500 και παραδόθηκαν 2.181 κάρτες.
Για την ανανέωση των καρτών στάθμευσης ή για την έκδοση νέων οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται το ανανεωμένο portal thesi.gr. Οι πολίτες θα παρακολουθούν πλέον ηλεκτρονικά την εξέλιξη της αίτησης τους και η φυσική τους παρουσία θα απαιτείται μόνο για την παραλαβή της. Για ανανέωση της κάρτας κατοίκου ο ενδιαφερόμενος θα υποβάλει αίτηση ανανέωσης, υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει αλλάξει στοιχεία, καθώς και το τελευταίο Ε1. Για την έκδοση νέας κάρτας οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία που απαιτούνται και αναγράφονται αναλυτικά στο thesi.gr.
Και στις δύο περιπτώσεις οι πολίτες ενημερώνονται με email και sms για την πορεία της αίτησής τους.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr