Ορεστιάδα: Βρέθηκε ο στρατιωτικός οπλισμός - Ομολόγησε ο δράστης
Ο δράστης, έπειτα από τις επίμονες ερωτήσεις των Αρχών, «έσπασε» και υπέδειξε το σημείο όπου είχε κρύψει το όπλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βρέθηκε ο υπηρεσιακός οπλισμός εθνοφύλακα του ΤΕΘ Ορεστιάδας, που είχε χαθεί από το πρωί της Τρίτης 26/11. Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΣ, ο οπλισμός βρέθηκε στην περιοχή της Ορεστιάδας τις πρωινές ώρες της Τετάρτης 27/11, ύστερα από συντονισμένες προσπάθειες της Εισαγγελίας, της Ασφάλειας και της στρατιωτικής υπηρεσίας της περιοχής.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του ANT1, το πολεμικό τουφέκι τύπου G3 βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης 27/11 στην κατοχή ενός κατοίκου της περιοχής, αγρότης στο επάγγελμα, ο οποίος, έπειτα από τις επίμονες ερωτήσεις των Αρχών, «έσπασε» και υπέδειξε το σημείο όπου είχε κρύψει το όπλο.
Προς το παρόν, παραμένει άγνωστος ο λόγος για τον οποίο ο αγρότης έκλεψε το όπλο.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



