Yπόθεση ταξιτζή-ηθοποιού: Και τρίτο πρόσωπο γνώριζε για τη διαδρομή
Τι κατέθεσε ο διευθυντής της πλατφόρµας Beat για τον πελάτη που εµπλέκεται στην υπόθεση βιασµού του οδηγού ταξί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Νέα στοιχεία για την υπόθεση βιασµού του οδηγού ταξί από τον 29χρονο ηθοποιό φέρνει στο φως η κατάθεση του διευθυντή της πλατφόρµας Beat, ο οποίος πέρασε χθες το πρωί το κατώφλι της ανακρίτριας. Στην κατάθεσή του φέρεται να αποκάλυψε ότι ο ηθοποιός έκανε εξαγωγή του στίγµατός του σε τρίτο πρόσωπο, τον οποίο η εταιρεία δεν µπορεί να γνωρίζει, οπότε και αναµένεται περαιτέρω έρευνα από την ανακρίτρια, ενώ στο παρελθόν είχε «προσκαλέσει» οδηγό να παραλάβει χρήµατα από το διαµέρισµά του.
Ειδικότερα, ο διευθυντής της δηµοφιλούς πλατφόρµας φέρεται να προσκόµισε στοιχεία από τα οποία φαίνεται ότι «ο επιβάτης κάνει αίτηµα για διαδροµή και πριν την έναρξη αυτής, στις 18.35, κάνει χρήση της λειτουργίας “Share my ride” της εφαρµογής και µοιράστηκε την πορεία του οχήµατος µε άγνωστο πρόσωπο µέσω του κινητού του».
Από τα στοιχεία που έχει η εταιρεία στη διάθεσή της, αυτά φαίνονται να ταυτίζονται σε γενικές γραµµές µε την κατάθεση την οποία έχει δώσει ο οδηγός ταξί στις Αρχές. Ωστόσο, η µεγάλη καθυστέρηση που φέρεται να υπάρχει από το αρχικό σηµείο παραλαβής έως τη δεύτερη στάση, στο sex shop στην Αγίου Κωνσταντίνου, ενδεχοµένως δικαιολογείται από το γεγονός ότι η ώρα που αναφέρεται στην κατάθεση του οδηγού ταξί είναι η ώρα που έφυγαν από τη δεύτερη στάση και όχι η ώρα που έφτασαν εκεί.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι, αν και θα µπορούσε να θεωρηθεί µια µάλλον φυσιολογική διαδροµή, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι ότι εµφανίζονται στάσεις µεγάλης διάρκειας. Ενώ η διαδροµή ξεκινά στις 18.44 από το κέντρο της Αθήνας, ολοκληρώθηκε στις 9 το πρωί της επόµενης ηµέρας.
Ο ηθοποιός φέρεται να έχει διαγραφεί παλαιότερα από την πλατφόρµα Beat εξαιτίας παραπόνων από συνεργαζόµενους µε την υπηρεσία οδηγούς
Πρόσκληση
Ο διευθυντής της πλατφόρµας φέρεται να ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία δεν είχε ποτέ παράπονο για άλλη σεξουαλική παρενόχληση, αλλά υπήρχε «πρόσκληση» σε οδηγό να ανέβει στο σπίτι του ηθοποιού για να παραλάβει τα χρήµατα!
Στις 11 Μαρτίου του 2017 έγινε αίτηµα για διαδροµή από κατοικία στην Αθήνα, δίχως να δηλωθεί ο προορισµός. Ο οδηγός έφτασε στο σηµείο στις 6.18 το πρωί, ενώ φαίνεται πως ανέµεινε στο σηµείο για περισσότερα από 20 λεπτά µε το ταξίµετρο να γράφει. Σύµφωνα µε τα στοιχεία που φέρεται να προσκόµισε στην ανακρίτρια ο διευθυντής της πλατφόρµας:
«Σε επικοινωνία της εταιρείας µε τον οδηγό, εκείνος ανέφερε πως έπειτα από την αρχική επικοινωνία µε τον πελάτη για την αναµονή και την έναρξη του ταξιµέτρου, ενώ το ρολόι έγραφε 9 ευρώ, ο οδηγός καλούσε τον επιβάτη και ο επιβάτης τού το έκλεινε. Στη συνέχεια, ο επιβάτης φέρεται να τον πήρε τηλέφωνο και να του είπε “αν θέλεις να πληρωθείς, έλα σπίτι µου, χτύπα το κουδούνι και ανέβα στον πέµπτο, γιατί από την κάρτα δεν θα τα πάρεις”.
Επίσης, επισήµανε ο οδηγός ότι στην ώρα της αναµονής είχε πάρει κι άλλες φορές τηλέφωνο ο επιβάτης και του έλεγε “κατεβαίνω” και του αναβόσβηνε τα φώτα». Μάλιστα, ο ηθοποιός επικοινώνησε µε την πλατφόρµα µέσω του live chat και φέρεται να επιβεβαίωσε ότι ζήτησε από τον οδηγό να ξεκινήσει το ταξίµετρο τη χρέωση.
Ο 29χρονος ηθοποιός φέρεται να άνοιξε τον λογαριασµό από το συγκεκριµένο κινητό στις 17 Σεπτεµβρίου του 2018 και έκτοτε είχε κάνει 11 διαδροµές, µέχρι τη στιγµή που απενεργοποιήθηκε από την Beat κατόπιν ενηµέρωσης του συµβάντος από τον οδηγό στις 15 Νοεµβρίου.
Όµως, στο παρελθόν διατηρούσε άλλο λογαριασµό, συνδεδεµένο µε άλλο, διαφορετικό κινητό τηλέφωνο, τον οποίο είχε ανοίξει στις 24 Φεβρουαρίου του 2017 και απενεργοποιήθηκε πάλι από την Beat στις 3 Μαρτίου 2017 εξαιτίας παραπόνων από συνεργαζόµενους µε την υπηρεσία οδηγούς για επαναλαµβανόµενες ακυρώσεις, µη εξόφληση διαδροµών, παρενοχλήσεις και… επανειληµµένες αναζητήσεις εύρεσης οδηγού. Χαρακτηριστικά, για 28 διαδροµές έκανε 537 αναζητήσεις.
Το μήνυμα του οδηγού στην Beat
Στις 13 Νοεµβρίου, όταν και έγινε το περιστατικό, ο οδηγός κάλεσε στα γραφεία της εταιρείας, αλλά εξαιτίας αναµονής στο τηλεφωνικό κέντρο η γραµµή έκλεισε. Σύµφωνα µε τα στοιχεία που προσκοµίστηκαν, δύο ηµέρες αργότερα άφησε φωνητικό µήνυµα για το συµβάν:
«Καλησπέρα, πήρα κλήση από πελάτη σας, του Beat, ο κύριος µου έριξε κάτι µέσα στο αυτοκίνητο, ζαλίστηκα, µε αποτέλεσµα να χάσω τις αισθήσεις µου, δεν έχω πληρωθεί από τον κύριο, είναι στην Αστυνοµία, έχω τα στοιχεία του, σας παρακαλώ να επικοινωνήσετε το συντοµότερο δυνατόν µαζί µου διότι σας είχα πάρει την ίδια ηµέρα διότι επρόκειτο για κλέφτη και προφανώς και δεν απάντησε κανένας. Ευχαριστώ πολύ».
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr