Εξάρχεια: Επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. σε κτίριο που έγιναν χθες (17/11) συλλήψεις
ΕΚΑΜ, ΟΠΚΕ και εισαγγελέας στο κτίριο όπου έγιναν χθες συλλήψεις
Εφοδο σε κτίριο της οδού Στουρνάρη στον αριθμό 4 πραγματοποίησαν πριν από λίγη ώρα αστυνομικοί των ΕΚΑΜ. Η επιχείρηση των Αρχών το πρωί της Δευτέρας γίνεται αυτή την ώρα στο ίδιο κτίριο όπου χθες, Κυριακή, οι αστυνομικοί είχαν συλλάβει δύο διαδηλωτές με «πολεμοφόδια».
Τα ΕΚΑΜ και το ΟΠΚΕ, παρουσία εισαγγελέα, ερευνούν άνω του ενός διαμερίσματος για την πιθανότητα ύπαρξης οπλοστασίου. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κάτι ύποπτο.
Η επιχείρηση συνεχίζεται.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



