Αργυρούπολη: Εκρηξη σε ΑΤΜ – Άρπαξαν 20.000 ευρώ
Η έκρηξη ήταν ισχυρή, με αποτέλεσμα να διαλυθεί το ΑΤΜ - Οι ληστές κατάφεραν να αρπάξουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ληστές προκάλεσαν έκρηξη σε ένα ΑΤΜ στη λεωφόρο Κύπρου, στην Αργυρούπολη, τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Οι ληστές προκάλεσαν την έκρηξη στο υποκατάστημα της Τράπεζας Eurobank στις 3 τα ξημερώματα, με την οποία προκάλεσαν υλικές ζημιές στην πρόσοψη. Οπως ανέφερε το ρεπορτάζ του Open Tv, η έκρηξη ήταν ισχυρή, με αποτέλεσμα να διαλυθεί το ΑΤΜ και τους ληστές να καταφέρνουν να αρπάξουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, αφαιρώντας τις κασετίνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Open, οι ληστές υπολογίζεται ότι άρπαξαν περίπου 20.000 ευρώ και διέφυγαν από το κατάστημα.
Η Αστυνομία κάνει έρευνες για τον εντοπισμό των ληστών.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




