ΠΟΕΔΗΝ: Αστυνομικοί διαπληκτίστηκαν με νοσηλευτή στην Κέρκυρα
«Είχαμε καταγγείλει στο παρελθόν περιστατικά με την επιμονή αστυνομικών να εισέλθουν εντός κλινικών νοσοκομείων με όπλα κάτι το οποίο αναστατώνει τους ασθενείς», σημειώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περιστατικό «κατάχρησης εξουσίας» αστυνομικών σε βάρος νοσηλευτικού προσωπικού στο νοσοκομείο Κέρκυρας καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ). Σύμφωνα με την αναφορά του Σωματείου Εργαζομένων που κοινοποιεί η ΠΟΕΔΗΝ, την Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου, αστυνομικοί που συνόδευαν ασθενή με εισαγγελική παραγγελία για εξέταση, διαπληκτίστηκαν με τον νοσηλευτή βάρδιας και απαιτούσαν να εισέλθουν στην ψυχιατρική κλινική. Το αποτέλεσμα ήταν να περάσουν χειροπέδες στον νοσηλευτή, γεγονός το οποίο καταδικάζει ως απαράδεκτο.
«Είχαμε καταγγείλει στο παρελθόν περιστατικά με την επιμονή αστυνομικών να εισέλθουν εντός κλινικών νοσοκομείων με όπλα κάτι το οποίο αναστατώνει τους ασθενείς», σημειώνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος και ζητεί την παρέμβαση των υπουργών Υγείας και Προστασίας του Πολίτη «προκειμένου να σταματήσουν τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές αστυνομικών σε βάρος του Υγειονομικού προσωπικού ενώπιον ασθενών που εκθέτουν την Αστυνομία και το έργο που επιτελεί».
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




