Στα σχολεία μπαίνει μάθημα οδικής ασφάλειας - Ποιος ο στόχος του υπουργείου Παιδείας
Η οδική ασφάλεια θα είναι μια εναλλασσόμενη θεματική ενότητα, που ουσιαστικά θα επιβάλλεται μέσα από το ωρολόγιο πρόγραμμα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε ενέργειες ώστε να εισαχθεί το μάθημα της οδικής ασφαλείας στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Αυτό ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην ειδική μόνιμη επιτροπή Οδικής Ασφαλείας, που συνεδρίασε την Πέμπτη.
«Ως υπουργείο Παιδείας, είμαστε ήδη σε επαφή με τους αρμόδιους φορείς, με ινστιτούτα που λειτουργούν ανά την Ελλάδα και μέσω εγκεκριμένων προγραμμάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έτσι ώστε να γίνει η εισαγωγή του μαθήματος της οδικής ασφάλειας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των παιδιών», ανέφερε η κυρία Ζαχαράκη. Εξέφρασε δε, την ελπίδα, η ενέργεια αυτή να βρει το σύνολο των κομμάτων σύμφωνο, «ώστε να μην επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια, στο εάν προλάβει η δασκάλα ή ο δάσκαλος ή ο εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας να διδάξει τελικά το μάθημα».
Σύμφωνα με την πρόταση, η οδική ασφάλεια θα είναι μια εναλλασσόμενη θεματική ενότητα, που ουσιαστικά θα επιβάλλεται μέσα από το ωρολόγιο πρόγραμμα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



