Εγκατάλειψη βρέφους - Θεσσαλονίκη: «Την μικρή θα την πάρω πίσω» (vid)
Η 25χρονη βγήκε από το νοσοκομείο κρατώντας στα χέρια της ροζ μπαλόνια, γλυκά και δώρα για το κοριτσάκι που έφερε στη ζωή και παράτησε λίγο αργότερα στα σκαλιά πολυκατοικίας τυλιγμένο σε μια βρεγμένη πετσέτα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

H μητέρα από τη Θεσσαλονίκη που εγκατέλειψε το παιδί της σε είσοδο πολυκατοικίας τώρα το ζητάει πίσω. «Την μικρή θα την πάρω πίσω έτσι κι αλλιώς», αναφέρει χαρακτηριστικά μιλώντας στο Star Channel. Η 25χρονη βγήκε από το νοσοκομείο κρατώντας στα χέρια της ροζ μπαλόνια, γλυκά και δώρα για το κοριτσάκι που έφερε στη ζωή και παράτησε λίγο αργότερα στα σκαλιά πολυκατοικίας τυλιγμένο σε μια βρεγμένη πετσέτα.
Οι φίλες της ήθελαν να ...γλυκάνουν την ψυχή της γι΄ αυτό την γέμισαν με δώρα για το παιδάκι που σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ήθελε καν να δει όλες αυτές τις ημέρες. Τελικά χθες Πέμπτη δέχτηκε να της πάνε οι μαίες στο δωμάτιο το κοριτσάκι της. Δίπλα της βρέθηκε και η μητέρα της.
Ο εισαγγελέας θα αποφασίσει για την τύχη της μικρούλας. Αν θα επιστρέψει στην μητέρα της ή θα φιλοξενηθεί σε ίδρυμα. Η 25χρονη πάντως εξετάστηκε και από ψυχίατρο.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



