Δικογραφία σε βάρος της 24χρονης που εγκατέλειψε το μωρό της
Η 24χρονη νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίζεται σε βάρος της 24χρονης, που φέρεται να εγκατέλειψε το νεογέννητο κοριτσάκι της σε είσοδο πολυκατοικίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Λίγο μετά την πράξη της, η νεαρή γυναίκα εντοπίστηκε από αστυνομικούς σε διαμέρισμα όπου ζει και με εισαγγελική εντολή αποφασίστηκε να αφεθεί ελεύθερη.
Στο μεταξύ, ενώ η ίδια και το νεογνό νοσηλεύονται στο Ιπποκράτειο, η Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης διενεργεί προανάκριση για την υπόθεση.
Η 24χρονη, σπουδάστρια νοσηλευτικής, φέρεται να είπε πως αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη σε προχωρημένο στάδιο και ότι δεν επιθυμούσε να κρατήσει το παιδί.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




