Θεσσαλονίκη: Μητέρα παράτησε το μωρό της λίγη ώρα μετά τη γέννησή του
Συνελήφθη η μητέρα μέσα στο σπίτι. Νοσηλεύεται μαζί με το βρέφος στο Ιπποκράτειο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το κλάμα του μωρού στην είσοδο της πολυκατοικίας που άκουσε περαστικός «έσωσε» το νεογνό το οποίο παράτησε το μεσημέρι της Τρίτης η 25χρονη μητέρα του στην Χαριλάου Θεσσαλονίκης. Το νεογνό γεννήθηκε λίγη ώρα νωρίτερα και εγκαταλείφθηκε από την μητέρα του.
Στο σημείο έσπευσε ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε συνοδεία αστυνομίας το βρέφος και το μετέφερε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Κρίνοντας από την κατάσταση του ομφάλιου λώρου, οι γιατροί κατάλαβαν αμέσως ότι πρόκειται για νεογνό λίγων ωρών. Σύμφωνα με τη διοίκηση του νοσοκομείου, η κατάσταση της υγείας του είναι καλή και προληπτικά νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Νεογνών του ΕΣΥ στο Ιπποκράτειο.
Όπως ανέφεραν οι γιατροί το κοριτσάκι ζυγίζει 2,5 κιλά. Λίγοι αργότερα εντοπίστηκε και συνελήφθη η μητέρα του νεογνού μέσα στο σπίτι και μεταφέρθηκε στην αίθουσα τοκετών του νοσοκομείου. Η νεαρή βρίσκεται καλά στην υγεία της. Κατά την εξέταση της γυναίκας διαπιστώθηκε ότι δεν έχει ακόμη αποκολληθεί ο πλακούντας.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




