Κανονικά τα δρομολόγια Κηφισιά-Πειραιάς του ΗΣΑΠ
Επανήλθε μετά από περίπου 20 λεπτά η κυκλοφορία στον ΗΣΑΠ-Κανονικά εκτελούνται τα δρομολόγια Κηφισιά-Πειραιάς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγο μετά τις 17:15 επανήλθε η κυκλοφορία στον ηλεκτρικό στο Μοναστηράκι. Σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, για περίπου 20 λεπτά οι επιβάτες που βρίσκονταν στο Μοναστηράκι και ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τον ΗΣΑΠ για να πάνε στον Πειραιά, άκουγαν από τα μεγάφωνα ότι «έχει διακοπεί προσωρινά η κυκλοφορία».
Έτσι, έπρεπε να κινηθούν μέχρι το Θησείο (πλησιέστερος σταθμός του ΗΣΑΠ) με τα πόδια και από εκεί να περιμένουν τον ηλεκτρικό για να φθάσουν μέχρι τον Πειραιά.
Η αιτία της διακοπής των συρμών παραμένει για την ώρα άγνωστη. Ωστόσο, λίγα λεπτά μετά τις 17:15 η κυκλοφορία επανήλθε και οι συρμοί κινούνται κανονικά.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




