Εκκένωση και σε δεύτερη κατάληψη στην οδό Αχαρνών
Πρόκειται για κτίριο το οποίο φιλοξενούσε μετανάστες και βρίσκεται απέναντι από την κατάληψη που εκκενώθηκε νωρίς το πρωί.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εκκένωση και δεύτερου κτιρίου το οποίο τελούσε υπό κατάληψη προχώρησε η Αστυνομία στην οδό Αχαρνών μετά την πρωινή επιχείρηση στο σχολείο που βρίσκεται στη συμβολή με την οδό Σουρμελή. Το δεύτερο κτίριο, στην οδό Αχαρνών 22, είναι πενταόροφο, στέγαζε στο παρελθόν την ΔΟΥ Αθηνών, και από το 2016 είχε καταληφθεί απο μετανάστες.
Κατά τη δεύτερη επιχείρηση η Αστυνομία απομάκρυνε περισσότερους από 50 μετανάστες, οι περισσότεροι εκ των οποίων παιδιά, που μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Αλλοδαπών στην Πέτρου Ράλλη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης, οι μετανάστες θα μεταστεγαστούν σε δομές φιλοξενίας προσφύγων.
Στα δύο κτίρια διεξάγει έρευνες και η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για τυχόν παράνομο υλικό ενώ η επιχείρηση συντονίζεται από το Δήμο Αθηναίων που θα αναλάβει τον καθαρισμό και την επισκευή των κτιρίων.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



