Θεσσαλονίκη: Ξέχασε τη βαλίτσα στη μέση του δρόμου και σήμανε… συναγερμός
Ο ιδιοκτήτης της εντοπίστηκε και κλήθηκε να την παραλάβει, ενώ ο ίδιος φαίνεται να την ξέχασε στο σημείο όπου εντοπίστηκε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε στις Αρχές το μεσημέρι της Κυριακής καθώς εντοπίστηκε μία εγκαταλελειμμένη βαλίτσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η βαλίτσα βρέθηκε από αστυνομικό στην πλατεία Αριστοτέλους, πλησίον της Λεωφόρου Νίκης, και θεωρήθηκε ύποπτη.
Άμεσα, υπήρξε κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. με αστυνομικούς να αποκλείουν το σημείο. Λόγω του συμβάντος διεκόπη για λίγη ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων επί της παραλιακής λεωφόρου.
Έπειτα από έρευνες διαπιστώθηκε, τελικά, ότι η βαλίτσα περιείχε ρουχισμό και προσωπικά αντικείμενα.
Ο ιδιοκτήτης της εντοπίστηκε και κλήθηκε να την παραλάβει, ενώ ο ίδιος φαίνεται να την ξέχασε στο σημείο όπου εντοπίστηκε.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



