Θεσσαλονίκη: Απομακρύνθηκε το καράβι από το δημαρχείο
Συμφωνεί και ο Νίκος Ταχιάος με την απομάκρυνση του καραβιού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το καράβι που ήταν τοποθετημένο μπροστά από το δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης "σαλπάρει" μετά από εντολή της νέας διοίκησης Ζέρβα.
Συνεργεία του δήμου άρχισαν από το πρωί της Πέμπτης να το ξεστήνουν και το επόμενο διάστημα θα αποφασιστεί εάν θα τοποθετηθεί ή όχι σε άλλο σημείο της πόλης.
Το καράβι αποτελούσε μέρος του εορταστικού διάκοσμου, που είχε σχεδιάσει το 2016 ο καθηγητής της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, Απόστολος Βέττας.
Σύμφωνος με την απομάκρυνση του καραβιού από το δημαρχείο εμφανίζεται και ο Νίκος Ταχιάος, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα", ο οποίος μέσω ανάρτησης στο facebook τονίζει πως εάν ήταν στο χέρι του θα το απομάκρυνε με το "καλημέρα".
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




