Σταθμός Λαρίσης: Μετανάστες έχουν κλείσει τις σιδηροδρομικές γραμμές
Οι μετανάστες επιχείρησαν να ταξιδέψουν προς Χαλκίδα χωρίς εισιτήριο.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κλειστή είναι η σιδηροδρομική γραμμή από τον σταθμό Αθηνών προς Χαλκίδα, καθώς περίπου 100 μετανάστες πραγματοποιούν από τις 3 το μεσημέρι καθιστική διαμαρτυρία στην αποβάθρα του Σταθμού Λαρίσης.
Νωρίτερα, οι μετανάστες επεχείρησαν να επιβιβαστούν στο τρένο με προορισμό τη Χαλκίδα χωρίς εισιτήριο, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ να τους κατεβάσουν από τους συρμούς.
Οι μετανάστες αντέδρασαν και παρέμειναν στις γραμμές, διαμαρτυρόμενοι για τον αποκλεισμό τους. Σε εξέλιξη βρίσκονται αυτήν την ώρα διαπραγματεύσεις, προκειμένου να εκτονωθεί η ένταση και να αποκατασταθεί η κίνηση στις γραμμές.
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




