Πόρτο Χέλι: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο χειριστής του ταχύπλοου
Οι Αρχές αναμένουν πλέον την ανάλυση του ηλεκτρονικού καταγραφέα του φουσκωτού και τεχνικά χαρακτηριστικά του σκάφους από την κατασκευάστρια εταιρεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Ελεύθερος, με χρηματική εγγύηση 50.000 ευρώ και παρουσία μία φορά τον μήνα στην πλησιέστερη ελληνική προξενική αρχή, αφέθηκε -με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα Ναυπλίου- ο 44χρονος χειριστής του ταχύπλοου.
Το βράδυ της Παρασκευής συγκρούστηκε με μικρό αλιευτικό στη θαλάσσια περιοχή Θύνι Αργολίδας, κοντά στο Πόρτο Χέλι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο άνδρες 60 και 70 ετών αντίστοιχα και να τραυματιστεί σοβαρά μία 60χρονη γυναίκα, όλοι αδέλφια.
Ο 44χρονος, που κατηγορείτο για διατάραξη υδάτινων συγκοινωνιών και για διπλή ανθρωποκτονία εξ αμελείας και πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια, μέσω του συνηγόρου εξέφρασε τη βαθιά οδύνη του για τον θάνατο των δύο άτυχων συνανθρώπων του και τον τραυματισμό της γυναίκας.
Στο μεταξύ, αρνητικό ως προς την κατανάλωση αλκοόλ ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, το δείγμα αίματος που ελήφθη το Σάββατο το μεσημέρι από τον 44χρονο χειριστή του ταχύπλοου που εμπλέκεται στο ναυτικό δυστύχημα. Σημειώνεται πως το δείγμα ελήφθη σχεδόν 16 ώρες μετά το περιστατικό ενώ, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, δεν προκύπτει να είχε γίνει χρήση οποιασδήποτε άλλης ουσίας. Υπενθυμίζεται πως στο πλαίσιο της έρευνας, κλιμάκιο λιμενικών είχε μεταβεί στις Σπέτσες όπου είχαν δειπνήσει οι 11 Γάλλοι (10 φιλοξενούμενοι του χειριστή) που επέβαιναν στο σκάφος προκειμένου να διαπιστώσουν αν είχε υπάρξει κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα των πραγματογνωμόνων που έχει στην κατοχή του ο ΣΚΑΪ, ο χειριστής του ταχυπλόου που εμβόλισε αλιευτική βάρκα στο Πόρτο Χέλι, προκαλώντας τον θάνατο δύο ανθρώπων, επιτάχυνε ελαφρώς λίγη ώρα πριν από τη σύγκρουση, αντί να επιβραδύνει.
Η έρευνα φανερώνει, επίσης, ότι το μικρό αλιευτικό είχε ενεργοποιημένο φωτισμό που ήταν επαρκής ώστε να φαίνεται, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι ο χειριστής υπέπεσε σε αντιφάσεις κατά την κατάθεσή του.
Οι Αρχές αναμένουν πλέον την ανάλυση του ηλεκτρονικού καταγραφέα του φουσκωτού και τεχνικά χαρακτηριστικά του σκάφους από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ο δικηγόρος του, επίσης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, δήλωσε πως ο εντολέας του είναι συντετριμμένος από την εμπλοκή του στην τραγωδία.
Ο δύτης Αναστάσιος Ρεβύθης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε χαρακτηριστικά: «Να σας πω λεπτομέρειες το τι χτυπήματα είχαν οι άνθρωποι; Είναι μακάβριο. Ειλικρινά σας μιλάω, είναι μακάβριο». Σύμφωνα με μαρτυρίες, δεν ήταν η πρώτη φορά που ο 44χρονος Γάλλος χειριστής κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα στη θαλάσσια περιοχή.
«Ακριβώς πριν από τρεις μέρες. Υπάρχει ένας δίαυλος, υπάρχει στην κοιλάδα ένα νησί, υπάρχει ένας δίαυλος εκεί. Ο συγκεκριμένος το πήγαινε πάσα δύναμη εκεί πέρα, όπου υπάρχουν βαρκάκια που ψαρεύουν, που πιάνουν χταπόδια» είπε δύτης.
Οπως ισχυρίστηκε ο δύτης Αναστάσιος Ρεβύθης που κλήθηκε από το Λιμεναρχείο να βοηθήσει στην ανάσυρση των νεκρών, παρ' ολίγον να πέσει και ο ίδιος θύμα του Γάλλου χειριστή.
«Ξέρω ότι προκάλεσε πρόβλημα, ξέρω ότι πήγε να πέσει πάνω μου. Δηλαδή είχα την κόρη μου και το παιδάκι μού λέει πού πάει;…»
Σχετικά ο πρώην δήμαρχος Σπετσών, Βασίλης Καρδιασμένος, δήλωσε: «Σκάφος το οποίο, όταν αναπτύσσει ταχύτητα 40 και 45 μίλια, σηκώνεται η πλώρη του, δεν έχει όραση καλή ο χειριστής του, δεν μπορεί να δει μπροστά του το βράδυ».
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr