Στυλίδα: Τεράστιο δέντρο έπεσε στον σταθμό του τρένου (pics)
Από τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός αφού εκείνη την ώρα υπήρχαν άνθρωποι στο σταθμό που περίμεναν το τρένο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα τεράστιο δέντρο έπεσε στον σταθμό του ΟΣΕ στις 8:30 το πρωί της Πέμπτης στη Στυλίδα. Από τύχη δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, αφού στη στάση υπήρχαν άνθρωποι που περίμεναν το τρένο.
Επίσης, σοβαρό πρόβλημα θα υπήρχε εάν το τεράστιο δέντρο έπεφτε προς τον δρόμο όπου περνούσαν αυτοκίνητα και κόσμος.
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι περαστικοί. «Δεν θέλω να φανταστώ τι θα γινόταν αν έπεφτε αύριο το πρωί, αφού εδώ γίνεται η λαϊκή αγορά της Στυλίδας....», είπε στο lamiareport.gr επαγγελματίας της Στυλίδας.
Αμέσως στο σημείο έσπευσαν πυροσβέστες για να το κόψουν και να το απομακρύνουν, ενώ η αστυνομία βρέθηκε εκεί από την πρώτη στιγμή για να οριοθετήσει τον χώρο.
Πηγή: lamiareport.gr


Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



