Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο Νομισματικό Μουσείο-Άνοιξε η Πανεπιστημίου
Στο σημείο παραμένουν οι Αρχές για να εξακριβώσουν ότι δεν υπάρχει κάποια απειλή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κακόγουστη φάρσα αποδείχτηκε, τελικά, το τηλεφώνημα για βόμβα στο Νομισματικό Μουσείο.
Νωρίτερα, έγινε γνωστό ότι ένα τηλεφώνημα για βόμβα στο Νομισματικό Μουσείο προκάλεσε συναγερμό στις Αρχές.
Κλειστή ήταν η οδός Πανεπιστημίου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η διορία που είχε δώσει ο άγνωστος που έκανε την απειλή είχε παρέλθει. Συγκεκριμένα, ο άγνωστος στο τηλεφώνημά του απείλησε ότι η βόμβα θα εκραγεί στις 17:00 το απόγευμα της Παρασκευής, 16 Νοεμβρίου 2018.
Ωστόσο, οι Αρχές παρέμεναν στο σημείο, προκειμένου να εξακριβώσουν ότι δεν υπάρχει καμία απειλή. Την ίδια ώρα, η οδός Πανεπιστημίου είχε αποκλειστεί.
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



