Άρχισαν τα όργανα στον ΟΑΣΘ-Παραίτηση Παππά ζητεί ο πρόεδρος των εργαζομένων
Δείχνει την πόρτα της εξόδου στον Στέλιο Παππά ο πρόεδρος των εργαζομένων-Τι είπε στο ethnos.gr🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την παραίτηση της διοίκησης του ΟΑΣΘ ζητεί με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το απόγευμα του Σαββάτου ο πρόεδρος των εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης λίγες μόλις μέρες μετά την μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου που κατέθεσε στην Εισαγγελία Θεσσαλονίκης για σαμποτάζ «εκ των έσω» ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς.
«Το πρέπον και ηθικόν είναι να παραιτηθούν.. Χθες.... Γιατι απέτυχαν.....Κατέστρεψαν τον Οργανισμό... Την κοινωνία... Τους εργαζόμενους....Την καθημερινότητα των επιβατών Σε όλη την περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας... Άντε γεια...... Μια κακοί παρένθεση στην πλάτη των Ελλήνων....», αναφέρει στην ανάρτησή του ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.
Μιλώντας ο ίδιος στο ethnos.gr, τόνισε ότι ακόμη δεν έχει έρθει σε επικοινωνία με την νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. «Περιμένουμε τις εξελίξεις τις επόμενες μέρες. Δεν μας έχει καλέσει ακόμη κανείς σε συνάντηση» είπε στο ethnos.gr ο Δημήτρης Τσερμενίδης.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



