Ζέρβας: Όχι στην επέκταση πεζοδρόμηση της Αγ. Σοφίας ερήμην της νέας διοίκησης
Υποστηρίζει ότι θα έπρεπε να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης για το έργο, η οποία αναλαμβάνει καθήκοντα σε περίπου 1,5 μήνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Να μην προχωρήσει το έργο επέκτασης της πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας, στο τμήμα της κάτω από την Τσιμισκή, ερήμην της νέας διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία θα αναλάβει σε περίπου 1,5 μήνα τα καθήκοντά της, ζητάει ο νέος δήμαρχος της πόλης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Υποστηρίζει ότι θα έπρεπε να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης για την πεζοδρόμηση και ταυτόχρονα η διακριτική ευχέρεια να προχωρήσει σε βελτιώσεις και αναθεωρήσεις, όπου κρίνει απαραίτητο, σε ένα έργο, που θα γίνει κατά τη διάρκεια της θητείας της.
Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας σημειώνει ακόμα ότι σέβεται τη συνέχεια του Δήμου Θεσσαλονίκης και τονίζει ότι επιθυμεί να υπάρχει η δυνατότητα παρεμβάσεων σύμφωνα με τη δική του προγραμματική και πολιτική πρόταση για τη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου.
Η δήλωση του νέου δημάρχου Θεσσαλονίκης είναι η εξής:
«Με βάση πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, γνωστοποιήθηκε πως το έργο της ανάπλασης και πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι στη φάση της υπογραφής με τον ανάδοχο και της έναρξης κατασκευής της μέσα στο επόμενο διάστημα. Η εξέλιξη αυτή ενέχει αρνητικά στοιχεία καθώς θα ήταν σκόπιμο να υπάρξει ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη της νέας διοίκησης και να δοθεί σε αυτήν η διακριτική ευχέρεια να προβεί σε αναθεωρήσεις και βελτιώσεις, όπου κρίνει απαραίτητο. Ιδιαίτερα σε έργα που θα γίνουν κατά τη διάρκεια της θητείας της νέας διοίκησης.
Η περίπτωση αυτή έρχεται μετά την ανάλογη της ανάπλασης της Πλατείας Ελευθερίας, όπου στη λήξη της θητείας προχώρησαν τα έργα χωρίς να διασφαλιστεί η συναίνεση, τουλάχιστον σε συγκεκριμένες παραμέτρους του έργου.
Κάθε παρέμβαση στον αστικό ιστό που μεταβάλλει την κυκλοφορία και αναδιαμορφώνει τον οδικό χάρτη της πόλης πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του νέου δημοτικού συμβουλίου. Η σπουδή να προχωρήσουν οι διαδικασίες μέσα στο καλοκαίρι και ενάμιση μήνα προ της ανάληψης καθηκόντων της νέας διοίκησης, τη δεσμεύει και αφαιρεί τη δυνατότητα τυχόν βελτιωτικών παρεμβάσεων.
Σε κάθε περίπτωση εμείς προσεγγίζουμε το ζήτημα ως ένα μέρος μιας συνολικής παρέμβασης και όχι μέσα από αποσπασματικές πρωτοβουλίες που επιβαρύνουν την κυκλοφορία αλλά και τις λειτουργίες της πόλης ιδιαίτερα στο επιβαρυμένο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η βιώσιμη αστική κινητικότητα απαιτεί ολοκληρωμένες λύσεις και όχι επί μέρους, ασύνδετες αναπλάσεις και μεταβολές.
Δηλώνουμε πως σεβόμαστε τη συνέχεια του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά επιθυμούμε – εφόσον βρισκόμαστε στο στάδιο της ενημέρωσης για την εκτέλεση του Τεχνικού Προγράμματος – να υπάρχει περιθώριο παρεμβάσεων σύμφωνα με τη δική μας προγραμματική και πολιτική πρόταση για τη διαμόρφωση του δημόσιου χώρου και την αναδιάταξη του κυκλοφοριακού και συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης».
ποσ
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr