Μπλακ άουτ στην Αθήνα - Χωρίς ρεύμα Ερμού, Μητρόπολη, Σύνταγμα
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν καταστήματα, επιχειρήσεις και κατοικίες στην ευρύτερη περιοχή, λόγω γενικής βλάβης σε υποσταθμό της ΔΕΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν την τελευταία ώρα καταστήματα, επιχειρήσεις και κατοικίες στην Αθήνα, στην ευρύτερη περιοχή γύρω από το Σύνταγμα και τη Μητρόπολη Αθηνών, λόγω ενός μπλακ άουτ στην ηλεκτροδότηση.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το μπλακ άουτ έχει επηρεάσει την ηλεκτροδότηση στην περιοχή «Σύνταγμα – Κέντρο» και προκλήθηκε λόγω γενικής βλάβης σε υποσταθμό της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, συνεργεία της υπηρεσίας εργάζονται ήδη για την αποκατάσταση της βλάβης που προκάλεσε το μπλακ άουτ στον υποσταθμό της ΔΕΗ και την επαναφορά της ηλεκτροδότησης.
Η ηλεκτροδότηση, πάντα σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, αναμένεται να αποκατασταθεί περίπου στις 11:30.
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



