Ιωάννινα: Τρεις Αλβανοί μετέφεραν 53 κιλά κάνναβης
Οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό κι άλλων μελών του κυκλώματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περίπου 53 κιλά κάνναβης επιχείρησαν να εισάγουν στη χώρα με ΙΧ αυτοκίνητο τρεις Αλβανοί, ηλικίας 32, 29 και 29 ετών, οι οποίοι φέρονται ως μέλη κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών στην Ελλάδα, αλλά εντοπίστηκαν από τους αστυνομικούς και συνελήφθησαν στην περιοχή των Νεγράδων Ιωαννίνων.
Το αυτοκίνητο με τα ναρκωτικά εντοπίστηκε φορτωμένο και εγκαταλελειμμένο σε δύσβατη δασική περιοχή των Μηλιωτάδων Ιωαννίνων, ενώ στο εσωτερικό του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρεις σάκοι, οι οποίοι περιείχαν 35 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 52 κιλών και 900 γραμμαρίων.
Διαπιστώθηκε ότι το αυτοκίνητο έφερε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας ενώ οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη κι’ άλλων ατόμων που σχετίζονται με την υπόθεση. Στην κατοχή των δραστών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν επίσης 500 ευρώ, 100 δολάρια και δύο κινητά τηλέφωνα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



