Το «ευχαριστώ» του Αυτιά στον Μητσοτάκη - Μου δώσατε διαβατήριο ζωής
Ο δημοσιογράφος Γιώργος Αυτίας πήγε την συζήτηση σε λίγο πιο προσωπικό επίπεδο στο τέλος της συνέντευξης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Μετά το τέλος της συνέντευξης και αφού ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε μια εκτενή αναφορά τόσο στην φορολογική πολιτική που θα ακολουθήσει η ΝΔ όσο και σε άλλα θέματα όπως το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, ο δημοσιογράφος Γιώργος Αυτίας πήγε την συζήτηση σε λίγο πιο προσωπικό επίπεδο.
Ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ όπως είπε στον «αέρα» της εκπομπής ένιωσε την ανάγκη να πει ένα «μεγάλο διπλό ευχαριστώ» στον πρόεδρο της ΝΔ για την πρόταση που του είχε κάνει να είναι υποψήφιος για τις εκλογές, κάτι όμως που τελικά δεν έγινε.
«Αφού κλείσαμε την κουβέντα θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ένα διπλό ευχαριστώ. Σας το οφείλω δημοσίως. Μου κάνατε πρόταση να είμαι υποψήφιος όπου ήθελα και ό,τι άλλο ήθελα. Σας ευχαριστώ πρώτα γι’ αυτό. Και το δεύτερο, μου δώσατε ένα διαβατήριο ζωής όταν τη Μεγάλη Τετάρτη καθίσαμε ο ένας δίπλα στον άλλο και μου είπατε ‘Γιώργο δεν μπορούσα να διαχειριστώ αυτή τη μεγάλη αγάπη του κόσμου προς εσένα’ και ότι εν πάση περιπτώσει η ζωή είναι μπροστά», είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Αυτιάς, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντά:
«Θα ήσασταν πολύ χρήσιμος στο ελληνικό Κοινοβούλιο, αλλά θα είστε ακόμα πιο χρήσιμος στο λειτούργημα το οποίο επιτελείτε, της δημοσιογραφίας».
Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




